Unknown: Function mcrypt_create_iv() is deprecated in /home/oranjezaak/domains/deoranjezaak.nl/public_html/system/library/encryption.php on line 8FAQ - De Oranje Zaak
1) Hoe bestel ik in de webshop van De Oranje Zaak?
Ga naar de webshop van De Oranje Zaak: www.deoranjezaak.nl
Selecteer het product van uw keuze door te klikken
Klik op de bestel-knop en het product wordt in uw winkelwagen geplaatst
U kunt rustig verder shoppen.
Bestelt u in de webshop van De Oranje Zaak, dan kunt u eerst een eigen account aanmaken.
U kunt er ook voor kiezen te bestellen zonder een account aan te maken. Als u dan later nog een keer iets besteld moet u wel opnieuw al uw gegevens invullen.
Controleer uw bestelling op de overzichtspagina
Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waarop u wilt betalen
U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden
U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling per e-mail
Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code en een hyperlink, waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.
2) Hoe weet ik of ik veilig en betrouwbaar kan winkelen bij De Oranje Zaak?
De Oranje Zaak is een handelsnaam van Retail Signing Solutions BV
De Oranje Zaak is aangesloten bij een Keurmerk. Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:
u veilig kunt betalen
u zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
uw privacy gewaarborgd is
er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
de Keurmerk-code door de webwinkel moet worden nageleefd
u een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen
3) Kan ik ervan verzekerd zijn dat u vertrouwelijk omgaat met mijn gegevens?
Ja, om aan te tonen dat we uw privacy zeer serieus nemen, hebben wij een aparte privacyverklaring opgesteld. Deze is ook in te zien onder het menu ‘Informatie’
4) Hoe maak ik een eigen account aan?
U hebt pas een eigen account nodig als u echt iets gaat bestellen. U kunt dus eerst rustig verder shoppen in de webshop. Als u al uw aankopen gedaan hebt, kunt u uw eigen account aan maken zodra u gaat afrekenen.
U komt dan op een pagina waar u uzelf kunt aanmelden als nieuwe klant.
Vul hier uw gegevens in.
Zodra u dit heeft afgerond ontvangt u van ons een bevestigingsmail naar het e-mailadres dat u heeft ingegeven.
Als u bent ingelogd kunt u uw gegevens wijzingen via de link ‘Mijn account’ > ‘Mijn account informatie weergeven of wijzigen.’
Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
5) Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, u kunt onze producten op een ander adres laten afleveren, bijvoorbeeld als het om een cadeautje voor iemand anders gaat. U kunt een ander afleveradres ingeven in 'Stap 3: Afleveradres' van het bestelproces door te kiezen voor de optie ´Ik wil een nieuw adres aanmaken´.
6) Wat is er wel/niet inbegrepen in de prijzen op de website?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. De verzendkosten staan (samen met de gegevens van de winkelwagen) op het elektronische bestelformulier. Prijzen kunnen te allen tijde worden gewijzigd. Prijswijzigingen hebben geen invloed op de totale prijs van een reeds gesloten verkoopsovereenkomst bevestigd in een e-mail van De Oranje Zaak.
7) Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen vanaf 50 euro worden binnen Nederland gratis verzonden!
Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen wij een bijdrage van 4,95 euro per bestelling.
Past uw bestelling door de brievenbus dan gelden de lagere tarieven voor briefpost; afhankelijk van het gewicht bedragen de kosten dan 1,20 euro tot 3,60 euro.
Vóórdat u uw bestelling plaatst kunt u in de winkelwagen de verzendkosten laten berekenen.
Als u gebruik maakt van de mogelijkheid om uw bestelling ‘onder rembours’ te laten bezorgen, bedragen de verzendkosten 15,95 euro.
Verzendkosten België:
U kunt uw bestelling ook laten bezorgen in België. De bezorgkosten bedragen dan 10,70 euro (tot 2 kg.)
Soms bereiken ons vragen over de verzendkosten. Onderstaand een aardige vergelijking met wanneer u een product in een winkel zou aanschaffen:
U moet naar de winkel, u maakt kosten hiervoor.
U betaalt misschien parkeergeld, u maakt kosten.
Naar de winkel gaan kost u tijd. U staat in de rij en moet wachten. En tijd is kostbaar.
U bent gebonden aan de openingstijden van de winkel.
Ook de winkel maakt kosten (meer kosten dan een webwinkel), die rekenen zij door in de prijzen.
8) Op welke manieren kan ik betalen?
In onze webshop kunt u op verschillende manieren veilig betalen: Via iDEAL, door vooraf te betalen of onder rembours. Bij ons betaalt u binnen een beveiligde omgeving. U herkent deze omgeving aan het gele slotje onder aan de webpagina. Wij vinden u als klant erg belangrijk, daarom kunt u er zeker van zijn dat we al uw gegevens volledig vertrouwelijk behandelen.
9) Hoe weet ik dat mijn bestelling bij De Oranje Zaak goed is aangekomen?
Nadat u online hebt besteld en betaald hebt, ontvangt u een bevestiging van de bestelling per e-mail.
Als u deze niet ontvangen hebt neem dan contact met ons op via het contactformulier.
10) Wanneer leveren jullie mijn bestelling?
De meeste goederen hebben wij op voorraad liggen. Deze producten versturen wij dan ook dezelfde of de volgende werkdag! Is het product niet (meer) op voorraad, dan laten wij u zo spoedig mogelijk weten wanneer u het product krijgt geleverd. U heeft dan natuurlijk nog het recht de bestelling te annuleren. Zodra de bestelling verstuurd is, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code en de bijbehorende weblink kunt u uw bestelling eenvoudig volgen.
11) Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Ja, u kunt uw bestelling annuleren. Dit kan zowel via contactformulier, of via telefoonnummer 0612370533 (tijdens werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur). Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk. In dat geval kunt u de bestelling natuurlijk nog wel retour zenden.
12) Hoe kan ik ruilen of terugsturen?
Het kan gebeuren dat uw aankoop niet helemaal is wat u ervan had verwacht. Artikelen die u via onze webshop hebt gekocht, kunt u daarom altijd ruilen of terugsturen via een PostNL postagentschap (bewaar dan wel goed het PostNL verzendbewijs). Doe dit wel binnen 30 dagen na aanschaf. Op de pagina retourneren staat de procedure uitgebreid beschreven.
13) Er is iets mis met mijn bestelling, wat nu?
U hebt uw bestelling ontvangen en volgens u klopt er iets niet. Neem dan contact op via het contactformulier. Vermeld het bestelnummer en uw adresgegevens voor een snelle afhandeling.
14) Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden zijn hier in te zien, maar ook te vinden in het menu ‘Informatie’ aan de onderzijde van elke pagina. Het spreekt voor zich dat bij ons altijd voorop zal staan alle leveranties en opdrachten steeds naar behoren uit te voeren. Deze algemene voorwaarden zijn dan ook niet bedoeld om ons in de gelegenheid te stellen ons ooit aan een behoorlijke uitvoering van enige overeenkomst te onttrekken.
15) Ik heb een vraag die er niet bijstaat, wat nu?
Neem contact met ons op via het contactformulier. In de meeste gevallen kunnen we uw vraag binnen 24 uur beantwoorden.